Často kladené otázky

Všeobecné informácie:

Kedy ste telefonicky zastihnuteľný?

Radi vám telefonicky odpovieme na všetky otázky. Volať nám môžete v pracovnom týždni v čase od 8:00 do 18.00.

Ste platcami DPH?

Áno, samozrejme. Čiže ak ste platcom DPH aj Vy, môžete využiť následný odpočet 20% DPH vo vašej firme na všetky naše produkty. Pre zahraničné spoločnosti z EU, ktoré sú platcom DPH ponúkame po kontrole údajov nákup úplne bez DPH. Ak chcete objednať tovar na firmu (subjekt s IČO), kontaktujte nás prosím na info@electronic-star.sk mailom alebo telefonicky na 02 / 210 28 411 . Ak objednávku realizujete cez e-shop, nebudú na Vašej faktúre vytlačené správne firemné údaje a takto vystavené faktúry nie je možné o tieto údaje dodatočne doplniť.

STE FIRMA (IČO,DIČ) a chcete si objednat tovar ?

Chcete si objednat tovar na firmu (subjekt s IČO), zadejte prosím objednávku emailom na info@electronic-star.sk alebo telefonicky na 02 / 2129 42 00. UPOZORNENIE:Pokiaľ objednávku zrealizujete cez e-shop nemusia sa na Vašej faktúre objaviť správne firemné údaje a takto vystavené faktúry nie je možné dodatočne opraviť!

Mám na Vás technickú otázku, kde dostanem odpoveď?

Ak máte akúkoľvek technickú otázku týkajúcu sa produktu o ktorý sa zaujímate, radi Vám pomôžeme. Stačí ak napíšete svoju otázku do formulára, ktorý nájdete na konci každého popisu produktu, alebo nám ju napíšete mailom alebo nám jednoducho zavolajte na naše tel. čísla a naši pracovníci vám pomôžu.

Fungujete aj ako veľkoobchod?

Áno, naša firma prevádzkuje aj veľkoobchod všetkých ponúkaných produktov na tejto stránke. Ak máte záujem o väčšie množstvá tovaru za veľkoobchodné ceny do vášho obchodu, či na ďaľší predaj, napíšte nám prosím na b2b@electronic-star.sk

Kto je predávajúci ?

Predávajúci v internetovom obchode www.electronic-star.sk (t.j. Spoločnosť, s ktorou zákazník uzatvára kúpnu zmluvu na tovar objednaný z tohto internetového obchodu) je spoločnosť CHAL-TEC Vertriebs- und Handels GmbH (pozri VOP uverejnené na http://www.electronic-star.sk/Information/terms/Obchodne-podmienky.htm)

Priebeh objednávky:


Je možné tovar objednať aj telefonicky alebo mailom?

Áno.

Ak potrebujete poradiť pri zadaní objednávky prostredníctvom internetového obchodu, náš zákaznícky servis Vás je k dispozícii a radi Vám poradíme.

Tovar môžete tak isto objednať mailom na info@electronic-star.sk

Zabudol som svoje heslo:

Žiaden problém. Kliknite hore v pravo na položku "Môj účet"

www.electronic-star.sk/Mein_Konto/0/Moj-ucet.htm

V menu máte požnosť kliknúť na vetu "Zabudli ste si heslo?"

Tu jednoducho zadáte Vašu emailovú adresu a na túto vám obratom zašleme nové heslo, ktoré si potom môžete v menu Vášho účtu zmeniť.

Môžem rozšíriť alebo zmeniť svoju objednávku ?

V tomto prípade prosím kontaktujte náš zákaznícky servis.

Z pravidla vieme Vašu objednávku zmeniť a doplniť do okamihu, kým nie je pripravená na odoslanie.

Po tomto okamihu sa Vaša objednávka žiaľ úž nedá zmeniť a musíme v prípade doplnenia objednávky zadať novú. Jednoducho nám zavolajte a určite spoločne nájdeme vhodné riešenie Vášho problému.


Ako zistím, či je tovar na sklade?

Veľmi jednoducho. Pri každom produkte sa nachádza informácia o stave na sklade. Vo všeobecnosti sa snažíme mať vždy viac ako 95% ponúkaných produktov pripravených ihneď na odoslanie sklade. U nás sa teda dlhých dodacích lehôt nemusíte obávať, ale tovar môžete mať rýchlo doma.

Ako dám produkt do košíka?

Ak chcete dať produkt do kašíka, kliknite na tento symbol: ktorý sa nachádza hore v náhľade na produkt. Tovar Vám bude automaticky vložený do nákupného košíka. Nákupný košík vždy vidíte hore v pravom rohu. Pri kliknutí na tento košík môžete zadať Vaše údaje a rýchlo dokončiť objednávku.

V prvom kroku uvidíte listinu všetkých objednaných produktov. Tu môžete zmeniť počet objednaných kusov.

Po kliknutí na nasledujúci symbol:

sa Vám otvorí ďalší krok, kde sa prihlásite do systému ako zákazník. Ak ste u nás ešte nenakupovali, veľmi jednoducho sa registrujete a vyplníte Vaše dodacie a fakturačné údaje a potom priamo pokračujte v nákupnom procese na potvrdenie Vašej objednávky. V prípade akýchkoľvek nejasností kontaktujte náš zákaznícky servis, ktorý Vám s radi pomôžu.


Ako zmením moju emailovú adresu ?

Žiaden problém. Kliknite na kolónku "Môj účet" hore v pravo. Tu sa prihláste do Vášho konta. Na stránke sa Vám zobrazí menu pre spravovanie Vášho konta. Tu si vyberte položku "Zmeniť moje údaje"

Tu zadáte vašu novú emailovú adresu.

Dostali ste moju objednávku?

Po každej objednávke je odoslaný mail na vášu emailovú adresu, ktorú ste zadali pri vypĺňaní údajov v nákupnom košíku. Ak ste žiadny mail nedostali, napíšte nám prosím na info@electronic-star.sk a my vám pomôžeme zistiť kde sa stala chyba. Ak ste spomínaný mail dostali, je všetko v poriadku a Vy sa môžete tešiť na Vašu zásielku.


Môžem po vystavení faktúry žiadať o jej zmenu?

Faktúra je platný daňový doklad a žiaľ po jej vystavení ju už nie je možné zmeniť.


Čo môžem urobiť, keď som obdržal nesprávny produkt?

Ak ste obdržali nesprávny produkt, chyba nastala buď u nás v sklade, alebo u prepravnej spoločnosti. Prosím ihneď nám napíšte mail na info@electronic-star.sk alebo zavolajte na naše tel. Čísla a my Vám tovar čo najrýchlejšie bezplatne vymeníme za správny. Ak už pri preberaní u kuriéra vidíte, že sa zjavne jedná o nesprávny tovar, tovar prosím vôbec nepreberajte.


Osobné údaje:


Je moja objednávka bezpečná? Čo sa stane s mojími údajmi?

Zo všetkými dátami, ktoré zadávate v objednávkovom procese nakladáme bezpečne v súlade so Zákonom na ochranu osobných údajov. Viac informácií o ochrane osobných údajov nájdete TU.

Platba:

Omylom som previedol viac peňazí, čo môžem robiť?

Každá platba je u nás systémom automaticky zaúčtovaná. Ak ste náhodou previedli viac peňazí, obrátite sa prosím na náš zákaznícky servis, aby sme Vám mohli čo najrýchlejšie vrátiť preplatok. Prosíme, aby ste mali pri sebe údaje z Vašej úhrady, hlavne variabilný symbol a číslo účtu, z ktorého bola platba uhradená.

Omylom som previedol menej peňazí, čo môžem robiť?

V prípade, že ste zvolili ako možnosť platby platbu prevodom dopredu, môže tovar opustiť náš sklad až po úplnom zaplatení fakturovanej sumy. Zvyšnú čiastku môžete previsť druhým prevodom, pričom je treba, aby ste použili rovnaké údaje vo variabilnom symbole, ako pri prvom prevode. Ak máte akékoľvek ťažkosti s prevodom, obráťte sa na náš zákaznícky servis.

Je možná platba na faktúru so splatnosťou?

Platba na faktúru so splatnosťou je možná len pri veľkoobchodnom predaji pri veľkých formách alebo verejných inštitúciách a každé povolenie úhrady faktúry so splatnosťou je posudzované individuálne.

Ak máte záujem o registráciu ako veľkoobchodný zákazník, môžete sa registrovať v našej veľkoobchodnej zóne, pričom je treba, aby ste mali pripravené Vaše IČ DPH.

Taktiež nás môžete kontaktovať mailom na b2b@electronic-star.sk

Aké sú možnosti platby za tovar ?

Vybrať si môžete z nasledujúcich možností platby, ktorá vám najviac vyhovuje:

- Platba vopred prevodom na účet

- Platba cez PayPal

- Platba platobnými a kreditnými kartami

- Dobierka

Upozornenie: Pri platbe na dobierku nám doručovateľské spoločnosti účtujú poplatok EUR 2,- za objednávku. V prípade, že si objednáte tovar na dobierku, bude Vám tento poplatok zaúčtovaný v nákupnom procese.

Ako prebieha platba kartou?

U nás môžete platiť rýchlo a bez komplikácií platobnou alebo kreditnou kartou.

Akceptujeme nasledujúce karty:


Stati Legende

Aby sme Vám pri platbe zaručili najvyššiu bezpečnosť, pre spracovanie platby kartou používame certifikovaný systém Moneabookers - https://www.moneybookers.com/app/?l=CZ

Pri platbe kartou Vám samozrejme nie sú účtované žiadne ďalšie poplatky.

Ako prebieha platba pri dobierke?

Ak ste si zvolili ako možnosť platby dobierku, za objednaný tovar zaplatíte až u Vás doma pri prevzatí od kuriéra. Upozorňujeme, že pri platbe na dobierku je účtovaný spracovateľský poplatok vo výške EUR 2,- ktorý nám účtuje doručovateľská spoločnosť. Doprava na dobierku spolu s týmto poplatkom stojí EUR 8,90-

Ako prebieha platba cez PayPal ?

Platba prostredníctvom služby PayPal je rýchla a bezpečná.

K platbe prostredníctvom služby PayPal ste potrebné informácie obdržali už pri svojej objednávke prostredníctvom e-mailu. Uvedenú čiastku máte možnosť jednoducho uhradiť zo svojho PayPal účtu a zaslať na paypal@chal-tec.com

Vždy prosím uvádzajte číslo objednávky vo formáte 2017-XXXXXXX.

Je to dôležité pre ľahšie priradenie platby k Vašej objednávke a jej rýchlejšiemu vybaveniu. Číslo objednávky nájdete vždy na konci Vašej objednávky a je Vám zaslané v potvrdení objednávky prostredníctvom e-mailu.

Ak sa chcete informovať viac o službe PayPal, alebo prípadne si ju zriadiť, kliknite sem.

Ako prebieha platba vopred na faktúru?

Ak ste zvolili ako možnosť platby platbu na faktúru, preveďte prosím sumu na naše konto. V prípade, že ste robili objednávku online cez náš internetový obchod, použite nasledujúce bankové údaje:

IBAN: SK90 1111 0000 0011 8830 3007

SWIFT: UNCRSKBX

Prosím uveďte pri Vašom prevode vždy správny variabilný symbol. Tento nájdete pod políčkom "Číslo objednávky"

Toto číslo objednávky Vám bolo zaslané v potvrdzujúcom maily vo formáte 2017-XXXXXXX (uveďte iba čísla za pomlčkou, rok a pomlčku neuvádzajte)

Je potrebné, aby ste vždy uviedli správne číslo objednávky, keďže len tak je možné priradiť Vašu platbu ku Vašej objednávke a čo najskôr Vám ju odoslať. Štandardná doba bankového prevodu trvá 1-3 pracovné dni.


Doručovanie tovaru:


Z dôvodu aby Vaša objednávka mohla prísť co najrýchlejšie, môže prísť v dvoch alebo viacerých samostatných balíkoch. Poštovne je samozrejme účtovane iba jeden krát.


Tovar tu už mal byť. Čo môžem robiť?

Vo veľmi ojedinelých prípadoch môže dojsť k oneskoreniu dodania u kuriérskej služby.

Dôvod tohoto oneskorenia u kuriérskej služby žiaľ nevieme ovplyvniť, ale budeme sa snažiť Vám čo najviac pomôcť, aby k Vám tovar dorazil čo najrýchlejšie.

Prosíme obráťte sa v tomto prípade na náš zákaznícky servis. Kolegovia budú ihneď kontaktovať doručovateľskú spoločnosť, aby zistili kde nastal problém.

Koľko stojí poštovné?

Výšku poštovného vidíte pri každom produkte v náhľade a tak isto v objednávkovom procese. Pri objednávke nad EUR 199,- je poštovné zdarma.

Pri objednávke do EUR 199,- je výska poštovného jednotne re všetky produkty EUR 6,90-

Ako dlho trvá doručenie?

Vašu objednávku odosielame z nášho skladu do jedného pracovného dňa.

Z pravidla trvá doručenie zásielky max. 3 - 4 pracovné dni. Tovar doručujeme kuriérskou službou UPS, pričom každá zásielka je vždy poistená.

V prípade, ak sa chcete informovať o statuse odoslania Vašej zásielky, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.


Vrátenie tovaru a reklamácia:

Môžem poslať svoju objednávku späť a odstúpiť od zmluvy?

Áno, tovar nám môžete zaslať späť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia k vám. Odoslať, alebo doniesť osobne môžete na adresu Areal SPS, Sklad Bratislava, Senecká cesta 1, SK-900 28 Ivanka pri Dunaji. Táto spoločnosť je oprávnená v SR prijímať pre predávajúceho reklamácie alebo tovar po uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Tovar musí byť v pôvodnom stave a zaslaný pokiaľ možno v originálnom balení. Odporúčame, aby zásielka bola odoslaná ako poistená, čím sa zabráni problémom v prípade, že by ju kuriér alebo pošta stratila alebo znehodnotila

Poslal som vám späť objednávku, kedy dostanem späť peniaze?

Keď nám pošlete tovar späť, tak najprv treba počkať kým nám bude doručený. Po doručení prekontrolujeme, či je tovar kompletný, neporušený, funkčný a podľa možnosti v originálnom balení. Ak je všetko v poriadku, ihneď vám sú vrátené peniaze na Váš účet.


Ako funguje reklamácia?

Bezproblémovo a rýchlo ! - U nás sa nemusíte obávať zdĺhavého vybavovania a nepríjemností.

  • Ak sa Vám na funkčnosti produktu ktorý ste u nás kúpili niečo nepozdáva, stačí keď nám výrobok pošlete na našú adresu.
  • Zásielku treba zabaliť do obalu (odporúčame originálne balenie)
  • Odniesť na najbližšiu poštu alebo zavolať kuriérovi
  • Odovzdať balík na pošte alebo u kuriéra (odporúčame zásielku poistiť)
  • Zásielku u nás po doručení prekontrolujeme
  • Poštovné pre zaslanie nového alebo opraveného výrobku späť k Vám hradíme samozrejme my.

Poškodenie tovaru pri transporte:

Vždy posielame úplne nový a originálne zabalený tovar. Prosíme vždy prekontrolujte doručenú zásielky v prítomnosti kariéra. Ak so zásielkou niečo nie je v poriadku, žiadajte od kuriéra, aby s Vami o tomto spísal reklamačný protokol. Len s týmto protokolom potom môžeme od prepravnej spoločnosti pre Vás žiadať náhradu vzniknutej škody. Ak by bola zásielka ťažko poškodená už, odmietnite prosím prijatie zásielky a zavolajte nám na našu zákaznícku linku.

Ak by ste na tovare našli skryté poškodenie, postupujte prosím nasledovne:

1. Prosím zdokumentujte toto poškodenie. Toto je potrebné nato, aby sme Vám mohli pomôcť uplatniť škodu. Ak máte digitálny fotoaparát, odfoďte poškodenie a zašlite nám ho na info@electronic-star.sk

Obratom sa prosíme spojte s naším zákazníckym servisom, keďže musíme počas dvoch dní uplatniť škodu u doručovateľskej spoločnosti. Je preto veľmi dôležité, že všetky informácie a aj so zdokumentovanou škodou od Vás dostaneme čo najrýchlejšie po obdržaní zásielky.

Nedostal som odpoveď na email:

Na všetky maily odpovedáme z pravidla v pracovných dňoch do 24hodín. Po víkende alebo sviatkoch to môže trvať trochu dlhšie, avšak vždy sa snažíme zo všetkých síl odpovedať na Vaše emaily do najrýchlejšie.

Ak by ste ani po 48 v pracovných dňoch nedostali žiadnu odpoveď, prezrite prosím Vás SPAM priečinok vo vašom emailovom prehliadači. Ak ste odpoveď nenašli ani vo vašom SPAM priečinku, môže sa stať, že došlo k technickej chybe. Prosíme kontaktujte nás v tomto prípade ešte raz Emailom alebo telefonicky.Prosíme pripojte aj Vaše telefónne číslo, aby sme Vás mohli obratom kontaktovať.