Často kladené otázky

  • Objednávka
  • Platba a cena
  • Odoslanie a doručenie
  • Vrátenie tovaru
  • Produkty

AKO VÁS MÔŽEM V PRÍPADE OTÁZOK KONTAKTOVAŤ?

Všetky prípadné otázky vám okamžite zodpovie naša virtuálna asistentka Klára

ČO VŠETKO POTREBUJEM NA VYTVORENIE OBJEDNÁVKY?

Stačí vám len funkčná e-mailová adresa, ktorú zadáte pri nákupe. Pošleme vám na ňu potvrdenie o prijatí objednávky, odkaz na sledovanie zásielky a tiež faktúru.

Taktiež sa pomocou nej môžete zaregistrovať a založiť si účet na našom e-shope, vďaka ktorému máte na jednom mieste prehľad o všetkých objednávkach, môžete zmeniť svoje údaje a tiež získate podporu pri reklamácií či vrátení tovaru.

AKO VYTVORÍM OBJEDNÁVKU?

  • Vyberte si produkt
  • Kliknutím na tlačidlo "Vložiť do košíka" pridajte tovar do nákupného košíka
  • Ak máte zľavový kupón, môžete ho zadať a potvrdiť ho pomocou tlačidla "Uplatniť kupón"
  • Skontrolujte svoju objednávku, a kliknite na tlačidlo "K pokladni"
  • Vyberte spôsob platby a potvrďte ho tlačidlom "Ďalej"
  • Skontrolujte zadané informácie a kliknite na tlačidlo "Potvrdiť objednávku". Práve ste dokončili svoju objednávku, ku ktorej dostanete potvrdenie aj e-mailom.
  • Ak ste zvolili platbu kartou, zadajte v platobnej bráne údaje vašej karty a potvrďte. Ak ste zvolili platbu prevodom, na mail sme vám poslali všetky údaje, ktoré budete na prevod potrebovať.
  • MÔŽEM ZRUŠIŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?

    Ak sme vašu zásielku ešte neodoslali (viete si to overiť po kliknutí na link, ktorý sme vám poslali s potvrdením objednávky), môžete svoju objednávku stále zrušiť. Stačí nás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.

    NA ČO SI MÁM DAŤ POZOR PRI OBJEDNÁVKE?

    Venujte, prosím, pozornosť správnemu zadaniu fakturačnej a dodacej adresy. Pri zadávaní e-mailovej adresy skontrolujte aj chyby pri písaní. V opačnom prípade vám dôležité informácie k vašej objednávke nemôžu byť doručené. Pre odosielanie zásielok potrebujeme vaše telefónne číslo, aby sme vás v prípade potreby mohli rýchlejšie kontaktovať. Doručenie zásielky nasleduje až po prijatí platby alebo potvrdení o platbe poskytovateľom tretej strany (platba vopred prevodom, PayPal). Pri platbe na dobierku vám vzniknú dodatočné náklady, ktoré budú zaúčtované v nákupnom procese.

    BOLA MOJA OBJEDNÁVKA VYEXPEDOVANÁ?

    Po odoslaní zásielky dostanete potvrdzujúci e-mail s odkazom na sledovanie. Ak ste sa na našom e-shope zaregistrovali, stav doručenia môžete sledovať aj vo svojom užívateľskom konte v sekcií "Moje objednávky".

    AKÉ VÝHODY MI PONÚKA UŽIVATEĽSKÝ ÚČET

    Ak ste pri objednávaní prihlásený vo svojom účte, automaticky za vás vyplníme adresu doručenia a všetky údaje k objednávke. Tiež máte možnosť pozrieť si históriu objednávok a ich stav (odoslaná, čakajúca na doručenie, doručená ...), pomocou predpripravených online formulárov si uľahčiť reklamáciu/odstúpenie od zmluvy, nahlásiť poškodený balík a prepojiť sa na nášho operátora, ktorý vám poradí so všetkým ohľadom našich produktov.

    AKO SI ZALOŽÍM UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET?

    Kliknite na tlačidlo "Prihlásenie" v pravom hornom rohu, a následne na tlačidlo "Chcem sa registrovať". Vyplňte všetky polia, potvrďte súhlas s Všeobecnými obchodnými podmienkami a posielaním noviniek. Nakoniec potvrďte že nie ste robot, a odošlite registráciu. Na mail, ktorý ste pri registrácií zadali vám príde správa o potvrdení registrácie, a môžete sa prihlásiť!

    AKO SA PRIHLÁSIM DO SVOJHO ÚČTU?

    Ak ste už zaregistrovaní, kliknite na tlačidlo "Prihlásenie" v pravom hornom rohu. Po vyrolovaní ponuky kliknite na "Prihlásiť sa". Zadajte svoje údaje, potvrďte, a ste prihlásení! Ak používate vaše zariadenie, odporúčame v prehliadači povoliť možnosť "zapamätať heslo", aby ste boli nabudúce automaticky prihlásení.

    AKO SI UPRAVÍM ÚDAJE VO SVOJOM ÚČTE?

    Po prihlásení kliknite v pravom hornom rohu na "Môj účet". Vo vyrolovanej ponuke kliknite na tlačidlo "Môj účet". V ľavom menu nájdete časť "Moje údaje". Následne viete upraviť všetky svoje údaje kliknutím na tlačidlá "upraviť".

    PLATBA KARTOU

    Pri platbe debetnou alebo kreditnou kartou uveďte počas procesu platby informácie o karte vrátane 16-miestneho čísla karty, platnosti a trojmiestneho kontrolného čísla (CVV).

    O bezpečnosť a u nás báť nemusíte. Na spracovávanie platieb používame bránu Adyen, ktorá spĺňa prísne bezpečnostné štandardy PSD2 SCA, a využíva umelú inteligenciu na detekciu podvodných platieb.

    PAYPAL

    Platba cez Paypal je jednoduchá, rýchla a bezpečná. Stačí sa prihlásiť do svojho účtu, alebo si založiť účet a pripojiť k nemu vašu kreditnú kartu. Ak chcete vedieť viac, všetko dôležité nájdete na oficiálnych stránkach PayPal.

    Pri platbe cez PayPal nemáme žiadny prístup k údajom vašej karty, platbu spárujeme pomocou názvu účtu z ktorého ste zaplatili. Je to teda jeden z najbezpečnejších spôsobov platby.

    PLATBA VOPRED PREVODOM NA ÚČET

    Pri platbe vopred prevodom na účet dostanete hneď po dokončení objednávky e-mailom potvrdenie o svojej objednávke, v ktorom nájdete všetky potrebné údaje.

    Detaily banky Berlin Brands Group a.s.

    Vlastník účtu:
    Berlin Brands Group a.s.
    Banka:
    UniCredit Bank
    Číslo účtu:
    1188303007
    Kód banky:
    1111

    IBAN:
    SK90 1111 0000 0011 8830 3007
    BIC:
    UNCRSKBX

    DOBIERKA

    Za objednaný tovar zaplatíte až pri prevzatí od kuriéra. Chceli by sme vás upozorniť, že pri platbe na dobierku je účtovaný spracovateľský poplatok vo výške 2 €. Doprava na dobierku spolu s týmto poplatkom stojí 6,90 €, ak sa jedná o nadrozmernú zásielku, tak poplatok za prepravu vrátane dobierky je 16,89 €.

    JE PLATBA KARTOU U VÁS SKUTOČNE BEZPEČNÁ?

    Podrobnosti o vašej kreditnej karte prenášame pomocou bezpečného protokolu SSL na jeden z našich zašifrovaných bezpečnostných serverov. Tento vysoký bezpečnostný štandard chráni vaše dáta pred zneužitím.

    ČO VŠETKO JE ZAHRNUTÉ V CELKOVEJ SUME OBJEDNÁVKY?

    DPH 20 %, náklady na dopravu a katalógová cena produktu.

    AKO UPLATNÍM SVOJ KUPÓN?

    Uplatniť zľavový kupón je možné priamo v nákupnom košíku, ako aj vo všetkých nasledujúcich krokoch vedúcich k potvrdeniu objednávky.

    • Kupóny platia len pre hodnotu tovaru bez nákladov na prepravu
    • Poukážky môžu zahŕňať obmedzenia, akými sú minimálne hodnoty objednávky, platnosť pre konkrétne skupiny produktov alebo pevne stanovené dátumy

    Objednávky obvykle expedujeme do 1-2 pracovných dní od potvrdenia objednávky (pri platbe bankovým prevodom vopred, do 2-3 pracovných dní od prijatia platby), cez spoločnosti Slovak Parcel Service (do 30 kg) a Geis (nad 30 kg).

    Dodacia lehota je uvedená samostatne na podstránke každého produktu, a môže sa líšiť v závislosti od rozmeru a hmotnosti tovaru, hlavne však skladu z ktorého sa produkt posiela.

    Zásielky odoslané zo skladu Kamp Lintfort (DE) majú štandardné doručenie a zásielky odoslane zo skladu Senec (SK) doručujeme zrýchlene.

    Produkty, ktoré nie sú označené logom nie je možné žiadnym spôsobom doručiť zrýchlene a nie je možné si takúto službu ani priplatiť.


    Doba doručenia


    Typ doručenia Dodacia lehota Cesta balíka
    Štandardné doručenie (do 30 kg) 3-5 pracovných dní * Cestu vášho balíka z Nemecka pozrite si tu
    Štandardné doručenie (nad 30 kg) 6-8 pracovných dní *
    Zrýchlené doručenie ** (do 30 kg) 1-2 pracovných dní * Cestu vášho balíka zo Slovenska pozrite si tu
    Zrýchlené doručenie ** (nad 30 kg) 3-4 pracovných dní *

    * pracovne dní: od pondelka do piatku
    ** produkty so zrýchleným doručením spoznáte podľa symbolu


    Stav svojej zásielky vždy môžete skontrolovať tu alebo môžete kontaktovať náš zákaznícky servis, prípadne poskytovateľa prepravnej služby Slovak Parcel Service (zásielky do 30 kg) / Geis (zásielky nad 30 kg).
    Poskytovateľa prepravných služieb nemôžeme z logistických dôvodov meniť.

    AKO MÔŽEM VRÁTIŤ TOVAR A ODSTÚPIŤ OD ZMLUVY?

    Zadať reklamáciu alebo vrátiť tovar môžete priamo prostredníctvom nášho online formulára. Všetky potrebné informácie sú k dispozícii priamo na uvedenom odkaze.

    Ak číslo vašej faktúry začína 4000 (napríklad 4000123456), pokračujte tu:

    Online formulár

    Ak číslo vašej faktúry začína rokom (napríklad 2022-1234567), pokračujte tu:

    Online formulár

    Dátum objednania výrobku je deň zadania objednávky (potvrdenie objednávky Vám bolo v daný deň odoslané e-mailom).

    AKO FUNGUJE REKLAMÁCIA?

    • Zásielku treba zabaliť do obalu (odporúčame originálne balenie)
    • Odniesť na najbližšiu poštu alebo zavolať kuriérovi, prípadne ju priniesť osobne
    • Odovzdať balík na pošte alebo u kuriéra (odporúčame zásielku poistiť)
    • Zásielku u nás po doručení prekontrolujeme
    • Poštovné pre zaslanie nového alebo opraveného výrobku späť k vám hradíme, samozrejme, my

    POSLAL SOM VÁM SPÄŤ TOVAR, KEDY DOSTANEM SPÄŤ PENIAZE?

    Tovar nám môžete zaslať späť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia. Keď nám pošlete tovar späť, tak najskôr treba počkať, kým nám bude doručený. Po doručení prekontrolujeme, či je tovar kompletný, neporušený, funkčný a podľa možnosti v originálnom balení. Ak je všetko v poriadku, ihneď vám vrátime peniaze na váš účet.

    BALÍK MI PRIŠIEL POŠKODENÝ

    Ak si už pri preberaní všimnete, že obal balíka je poškodený, v prítomnosti kuriéra balík rozbaľte a presvedčte sa, či je všetko v poriadku. Ak je produkt poškodený, balík nepreberajte.

    Ak je poškodený len obal, pre istotu fotograficky zdokumentujte stav balíka a požiadajte kuriéra o „prebratie s výhradou“. Produkt čo najskôr vyskúšajte. Ak niečo nie je v poriadku, do 48 hodín od prebratia zásielky môžete nahlásiť škodu a uplatniť si náhradu. Stačí poslať fotografie spolu s identifikáciou zásielky (číslo zásielky, nájdete ho na balíku alebo po prihlásení sa v metaapp) a popisom škody na [email protected], a ďalej postupovať podľa pokynov prepravcu.

    Pozor, ak škody nahlásite po 48 hodinách, riešenie reklamácie sa skomplikuje až znemožní. Preto prosím nahláste akékoľvek poškodenie čo najskôr.

      POŠKODENÝ BALÍK

      V prípade, že Vám kuriér doručí poškodenú zásielku, je potrebné spísať Zápis o škode, formulár, ktorý musí pri sebe mať každý kuriér. V tomto formulári podpíšte prevzatie zásielky s poznámkou „Prijaté s výhradou!". Následne kontaktujte reklamačné oddelenie kuriérskej služby (kontakt je uvedený nižšie), ktoré vám reklamáciu pomôže vyriešiť. A kontaktujte aj naše CRM oddelenie: [email protected] aby vám ihneď vyriešili náhradný tovar.

      Ako identifikačný údaj si prosím pripravte číslo Vašej zásielky, ktoré nájdete na krabici s čiarovým kódom a číslo faktúry, ktoré nájdete v potvrdzovacom e-maily. Prípadne nám pošlite fotografiu štítka.

      POŠKODENÝ PRODUKT

      Ak obal balíka nejaví známky poškodenia, ale po rozbalení predsa zistíte poškodenie produktu, máte 48 hodín na to, aby ste poškodenie nahlásili kuriérskej službe. Po uplynutí 48 hodín tento typ reklamácie sa neakceptuje. Ďakujeme za pochopenie.

      Nezabudnite, že kľúčové sú fotografie poškodeného tovaru, poškodeného obalu a fotografie polystyrénu/ výplne v krabici.

      KONTAKT NA KURIÉRSKU SPOLOČNOSŤ

      Slovak parcel service
      Webový formulár pre nahlásenie poškodeného balíka:
      https://www.sps-sro.sk/nahlasit-poskodenie-balika/
      Telefonický kontakt: 16 877
      Email: [email protected]

      PREDÁVATE NÁHRADNÉ DIELY?

      V prípade, že vám pri prevzatí veci nejaký kus v balení chýbal alebo ak časť produktu už nefunguje správne a máte záruku 2 roky, máme možnosť zaslať vám potrebný náhradný diel.

      Kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.

      Prihlásenie
      Prosím, zadajte sem svoju e-mailovú adresu.
      Zadajte minimálne 6 alebo viac znakov
      Prihlásenie
      Prosím, zadajte sem svoju e-mailovú adresu.
      Zadajte minimálne 6 alebo viac znakov