Záťaže na telo

Vyberte
Triediť podľa
29 Výsledky pre "Záťaže na telo"
Filter a radenie

Záťaže na telo

Budovanie svalov si nevyhnutne nevyžaduje drahé vybavenie, tréning s činkami alebo časté návštevy posilňovne. Svalovú a funkčnú silu je možné budovať správnymi cvičeniami, ktoré napodobňujú skutočný rozsah pohybu rôznych svalových skupín v tele. Mnohé z týchto cvikov sa dajú vykonávať len s vlastnou váhou tela, prípadne s expanderom alebo činkami. Pokiaľ cviky s telesnou váhou vykonávate správne, môžete sa v krátkom čase poriadne zapotiť.

Rôzne typy tréningu so záťažou tela

Pri tréningu s vlastnou váhou sa používajú početné zložené cviky. Takto možno trénovať viacero svalových skupín súčasne, zatiaľ čo klasický silový tréning s činkami zahŕňa najmä izolované cviky.

Typické cvičenia na tréning s vlastnou váhou sú:

  • Plank: Vynikajúce cvičenie na zlepšenie napätia tela a posilnenie brušných svalov.
  • Drepy: Drepy spevňujú stehná a zadok.
  • Dipy: V ideálnom prípade by sa dipy mali vykonávať so stoličkou alebo podobnou podložkou. Trénujete triceps a spodnú časť hrudníka.
  • Sedy-ľahy: Žiadny tréning s vlastnou váhou by sa nemal zaobísť bez brušákov pre spevnenie brušných svalov.
  • Kliky: Kliky precvičujú predovšetkým hrudník, chrbát a tricepsy.

Na čo sa používa tréning so záťažou na telo?

Tréning so záťažou na telo sa používa na to, aby ste mohli trénovať ľahko, kdekoľvek a kedykoľvek. Najmä na cestách ponúka príjemný spôsob, ako neprerušiť svoj bežný tréning.

Poradenstvo pri nákupe pre cvičenie s vlastnou váhou

Ak chcete z tréningu s vlastnou váhou vyťažiť maximum, môžete použiť rôzne pomôcky. Patria medzi ne:

  • Úchyty na push-up: Špeciálne rukoväte na čisté vykonávanie klikov. Vďaka rukovätiam je tiež pohodlnejšie vykonávať rôzne varianty klikov.

  • Gymnastické kruhy Comp Rings: Sada gymnastických kruhov je ideálna na príťahy, dipy alebo muscle-upy. Podporuje účinný tréning hornej časti tela a posilňuje svaly stredu tela. Nestabilita kruhov je pre svaly väčšou výzvou ako statické prostredie.

  • Záťažová vesta Monstervest: 30 kg záťažová vesta podporuje silový a vytrvalostný tréning. Sú zaťažené tridsiatimi kovovými závažiami, ktoré sa dajú jednotlivo vybrať. Takto sa dá postupne vybudovať väčšia pevnosť pravidelným zvyšovaním hmotnosti vesty. Vesta sa dá individuálne prispôsobiť rôznym tvarom tela.

  • Stojan na kliky Stojan na dipy: S multifunkčným stojanom môžete vykonávať niekoľko cvikov naraz. Je vhodný na kliky, dipy, zdvihy nôh a súvisiace cvičenia. Integrovaný je aj závesny trenažér popruhov, vďaka čomu je toto zariadenie nevyhnutnosťou pri cvičení s vlastnou váhou.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Čo sú to záťaže na telo?

Tento pojem sa vzťahuje na tréning s vlastnou telesnou hmotnosťou. Pri tomto cvičení sa namiesto činiek alebo zariadenia používa váha vlastného tela.

Čo potrebujete na tréning s vlastnou váhou?

Nie je toho veľa! Potrebujete športové oblečenie a prípadne podložku. Pri niektorých cvikoch môžete použiť expandery alebo činky, aby boli intenzívnejšie.

Aké sú výhody tréningu s telesnou hmotnosťou?

Tréning je možné absolvovať kedykoľvek a kdekoľvek. Neexistujú žiadne náklady na štúdio alebo vybavenie. Tréning posilňuje hlboké svalstvo a zlepšuje napätie tela a držanie tela.

Je tréning s vlastnou telesnou hmotnosťou účinný?

Cvičenie s vlastnou váhou spaľuje rovnako veľa kalórií ako beh na dlhé vzdialenosti. Okrem toho tréning stimuluje rozvoj svalov. Viac svalov znamená viac spálených kalórií v pokoji.
Prihlásenie
Prosím, zadajte sem svoju e-mailovú adresu.
Zadajte minimálne 6 alebo viac znakov
Prihlásenie
Prosím, zadajte sem svoju e-mailovú adresu.
Zadajte minimálne 6 alebo viac znakov