Kettlebelly

Vyberte
Triediť podľa
17 Výsledky pre "Kettlebelly"
Filter a radenie

Kettlebelly


Kettlebelly

Šport je dôležitý na udržanie zdravého tela. Cviky s kettlebellom sú mimoriadne efektívne. Ide vlastne o guľovú činku, ktorá sa dá používať na tréning nielen v posilňovni, ale aj doma. Tréning s kettlebellom telo posilňuje, robí ho stabilnejším, rýchlejším a môže ho dokonca chrániť pred zdravotnými ťažkosťami, ako sú bolesti chrbta. V nasledujúcom texte je vysvetlené, ako s kettlebellom efektívne trénovať, aké sú vhodné cvičenia pre začiatočníkov aj pokročilých a aké sú výhody kettlebellu.

Kettlebelly – ideálne na precvičenie celého tela

Mnohí, ktorí chcú byť fit, používajú na svoj tréning práve kettlelbell. S touto guľou, ktorá je v spodnej časti sploštená a má rukoväť, sa trénuje celé telo z hľadiska sily, vytrvalosti, koordinácie, pohyblivosti, rýchlosti a ovládania tela. Okrem toho podporuje budovanie svalstva a stabilitu v oblasti chrbta a bokov.

Zlepšuje tiež kardiovaskulárny systém a spotreba kalórií pri cvičení s ním je vysoká. Precvičujú sa všetky svalové skupiny. Kettlebelly sú preto nenahraditeľné v každej posilňovni. Majú všestranné využitie a sú dostupné jednotlivo alebo v súprave. Ich rukoväť je obzvlášť vhodná na rýchle a početné opakovania cvikov. Tréning ponúka rôzne cviky, napríklad:

  • mŕtve ťahy
  • švihy
  • trhy
  • nadhody
  • tlaky

Rozmanitosť tréningov je takmer neobmedzená. Výhodou týchto závaží je, že nepotrebujete takmer žiadne iné príslušenstvo a cvičenie môžete vykonávať v pohodlí svojho domova.

Kúpa kettlebellu – k dispozícii sú rôzne hmotnosti

Kettlebell je dostupný v rôznych hmotnostných kategóriách, napríklad 8, 12 alebo 24 kilogramov, aby sa mohli zohľadniť individuálne potreby. Súprava kettlebellov obsahuje rôzne hmotnostné kategórie od 8 do 32 kilogramov. Závažia je možné vziať so sebou aj na cesty a trénovať kedykoľvek.

S ľahšími guľovými činkami s hmotnosťou 12 alebo 16 kilogramov sa začiatočníci môžu najskôr naučiť správnu techniku. Okrem toho sú vhodné na rozcvičenie. Pre športujúce ženy je na začiatok vhodné zvoliť hmotnosť 8 kilogramov. S ťažkými kettlebellmi sa dajú cielene trénovať špecifické svalové skupiny. Ak je kettlebell nastaviteľný, umožňuje to rozmanitý a pestrý tréning.

Ideálny tréning s kettlebellom

Začiatočníci sa musia na začiatku oboznámiť s tréningovou záťažou a nacvičiť si správne držanie tela. Medzi vhodné cviky s kettlebellom patrí napríklad mŕtvy ťah, pri ktorom sa závažie zdvíha s rovným chrbtom len z dolných chrbtových svalov a bokov. Dokonca aj zdanlivo jednoduché cviky rozprúdia kardiovaskulárny systém a stimulujú spaľovanie tukov. Švih je typickým cvikom, ktorý komplexne precvičuje telo:

  • chodidlá dajte na šírku ramien
  • kettlebell umiestnite do stredu za seba
  • spravte mierny drep
  • s rovným chrbtom posuňte zadok dozadu
  • chyťte kettlebell cez nohy obomi rukami
  • švihajte kettlebel pri napnutom tele čo najdlhšie, pričom švih nemá vychádzať z paží, ale z bokov

Profesionáli môžu vyskúšať aj švih jednou rukou

Tréning s guľovými činkami je oveľa viac ako len samotný silový tréning. Precvičuje tiež kondíciu, koordináciu, obratnosť, rýchlosť, flexibilitu a mnoho ďalšieho. Cvičenia s kettlebellom sú okrem toho perfektným kondičným tréningom pre kardiovaskulárny systém. Vďaka rôznym závažiam je tréning rovnako vhodný pre začiatočníkov aj profesionálov. Ak je kettlebell nastaviteľný, ponúka sa ešte väčšia rozmanitosť cvičení.

Prihlásenie
Prosím, zadajte sem svoju e-mailovú adresu.
Zadajte minimálne 6 alebo viac znakov
Prihlásenie
Prosím, zadajte sem svoju e-mailovú adresu.
Zadajte minimálne 6 alebo viac znakov