Kontaktujte nás
Reklamácia/Odstúpenie
Reklamácia/Odstúpenie
Prostredníctvom on-line formulára môžete tovar priamo uplatniť alebo vrátiť. Všetky potrebné informácie nájdete priamo pod odkazom.
Pokiaľ ste si tovar zakúpili po 13.4.2022, pokračujte tu:
Online formulárPokiaľ ste nakúpili pred 13.4.2022 (prípadne ak ste objednávku realizovali telefonicky, alebo e-mailom), pokračujte tu:
Online formulárDátum objednania výrobku je deň zadania objednávky (potvrdenie objednávky Vám bolo v daný deň odoslané e-mailom).

Prišiel vám poškodený výrobok?
POŠKODENÝ BALÍK
V prípade, že máte podozrenie z poškodenia balíka, podpíšte prevzatie zásielky s poznámkou „Prijaté s výhradou!". Následne kontaktujte reklamačné oddelenie kuriérskej služby (kontakt je uvedený nižšie), ktoré vám reklamáciu pomôže vyriešiť. Ako identifikačný údaj si prosím pripravte číslo Vašej zásielky, ktoré nájdete na krabici s čiarovým kódom, alebo po prihlásení sa tu: metaapp
POŠKODENÝ PRODUKT
Ak obal balíka nejaví známky poškodenia, ale po rozbalení predsa zistíte poškodenie produktu, máte 48 hodín na to, aby ste poškodenie nahlásili kuriérskej službe, alebo priamo electronic-star. Po uplynutí 48 hodín tento typ reklamácie neakceptujeme. Ďakujeme za pochopenie.
KONTAKT NA KURIÉRSKU SPOLOČNOSŤ
Slovak parcel service
Reklamácie
Tel: 16 877
Email: [email protected]
Pomoc
Telefón
Bude nám potešením pomôcť Vám
+421 2 212 942 00*
Pondelok - Piatok od 8:00 do 18:00
*Telefonát sa účtuje podla cenníku Vášho operatora do pevných sieti.
B2B partneri
Exkluívne pre obchodných partnerov
E-Mail:
[email protected]