Košík
Váš nákupný košík je momentálne prázdny

Kontaktujte nás

Reklamácia/Odstúpenie

Reklamácia/Odstúpenie

Prostredníctvom nášho on-line formulára môžete priamo zadať reklamáciu či vrátiť tovar. Všetky potrebné informácie nájdete už priamo pod uvedeným odkazom.

Online formulár

Prišiel vám poškodený výrobok?

POŠKODENÝ BALÍK

V prípade, že máte podozrenie z poškodenia balíka, podpíšte prevzatie zásielky s poznámkou „Prijaté s výhradou!". Následne kontaktujte reklamačné oddelenie kuriérskej služby (kontakt je uvedený nižšie), ktoré vám reklamáciu pomôže vyriešiť. Ako identifikačný údaj si prosím pripravte číslo Vašej zásielky, ktoré nájdete na krabici s čiarovým kódom, alebo po prihlásení sa tu: metaapp

POŠKODENÝ PRODUKT

Ak obal balíka nejaví známky poškodenia, ale po rozbalení predsa zistíte poškodenie produktu, máte 48 hodín na to, aby ste poškodenie nahlásili kuriérskej službe, alebo priamo electronic-star. Po uplynutí 48 hodín tento typ reklamácie neakceptujeme. Ďakujeme za pochopenie.

KONTAKT NA KURIÉRSKU SPOLOČNOSŤ

Slovak parcel service
Reklamácie
Tel: 16 877
Email: reklamacie@sps-sro.sk

Pomoc

Pomoc

Pre viac informácií navštívte našu sekciu s otázkami a odpoveďami


FAQ

E-Mail

Radi Vám odpovieme na akékoľvek otázky, ktoré máte. Našim cieľom je vám odpovedať do 2 pracovných dní.

Prosím, zadajte svoje krstné meno!
Prosím, vyplňte svoje priezvisko!
Prosím, zadajte sem svoju e-mailovú adresu.
Prosím opíšte kód z obrázku!
* Povinný údaj

Telefón

Bude nám potešením pomôcť Vám

02 / 212 94 200*
Pondelok - Piatok od 8:00 do 18:00
*Telefonát sa účtuje podla cenníku Vášho operatora do pevných sieti.

Pre obchodných partnerov

Exkluzívne pre obchodných partnerov

E-Mail: b2b@electronic-star.sk

Prihlásenie
Prosím, zadajte sem svoju e-mailovú adresu.
Zadajte minimálne 6 alebo viac znakov
Prihlásenie
Prosím, zadajte sem svoju e-mailovú adresu.
Zadajte minimálne 6 alebo viac znakov