Môj košík
Váš košík je prázdny. Začnite nakupovať a naplňte ho svojimi obľúbenými položkami!
emptycart
Nakúpte teraz, zaplaťte neskôr 3 ročná záruka

Často kladené otázky

Ako sa môžem odhlásiť z odberu newslettera?

Chcete sa odhlásiť z odberu nášho newslettera? Myslíme si, že je to škoda! Môžeme pre vás ešte niečo urobiť? Pokiaľ nie, najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa z odberu odhlásiť, je kliknúť na odkaz na konci newslettera.

Kde nájdem informácie o svojom čísle IČO a registrácii spoločnosti?

Pre vašu informáciu, číslo IČO je číslo uvedené v registrácii spoločnosti.

Tu sú naše informácie:

CHAL-TEC GmbH, Wallstr. 16, D-10179 Berlín
Obchodný register: Wallstr. 16, D-10179 Berlín HRB 98898
Registračný súd: Berlin: Charlottenburg District Court, CIF: DE 814529349, číslo WEEE: DE 46906833
Konateľ: Eben Sermon, Dr. Nedim Cen

Ako môžem zmeniť údaje o svojom účte?

Pokiaľ máte akékoľvek otázky týkajúce sa vášho účtu v našich značkových obchodoch alebo chcete zmeniť údaje na ňom, jednoducho kontaktujte náš zákaznícky servis. Náš tím vám pomôže ľahko a rýchlo.

Ako môžem odstrániť svoje údaje?

Ste si istí, že chcete deaktivovať alebo dokonca odstrániť svoje údaje? Jednoducho kontaktujte náš zákaznícky servis.

Môžem získať služby inštalácie alebo údržby produktov?

V súčasnej dobe nemôžeme ponúknuť inštaláciu alebo opravu na mieste, ale pracujeme na tom. V prípade otázok sa obráťte na náš zákaznícky servis.

Je možné darčekové balenie?

Nie, darčekové balenie zatiaľ neponúkame. Náš tovar je dodávaný v hnedej pevnej krabici.

Môže byť kód EORI poskytnutý pre moju objednávku mimo EÚ?

V súčasnej dobe predávame náš tovar iba v Európe. Vzhľadom na to, že náš tovar nevyvážame mimo Európy, nemôžeme vám zaslať kód EORI, ale náš tím zákazníckeho servisu vám rád zodpovie akékoľvek otázky alebo pripomienky.

Ako si môžem objednať?

Objednávky môžete zadávať na našich webových stránkach alebo kontaktovať náš zákaznícky servis.

Môžem si produkty rezervovať?

V súčasnej dobe nemôžeme ponúkať rezervácie produktov, ale pracujeme na tom.

Čo mám robiť, ak bola moja objednávka zrušená a vrátenie peňazí prebehlo bez akéhokoľvek oznámenia?

Ak bola vaša objednávka zrušená, môže to byť buď preto, že v čase odoslania objednávky nebol k dispozícii žiadny poskytovateľ prepravných služieb, alebo preto, že výrobok už nebol skladom. Ospravedlňujeme sa! Naším cieľom je zabrániť oneskoreniu dodávok a zvýšiť bezpečnosť plánovania. Preto sú vrátené peniaze na ceste k vám.

Hlásenie zraniteľností produktov s digitálnymi prvkami

V súlade s britským zákonom PSTI a (nadchádzajúcim) nariadením EÚ o kybernetickej odolnosti (CRA) poskytujeme jasný proces na hlásenie bezpečnostných zraniteľností v našich produktoch.

Tieto predpisy zabezpečujú, že všetky inteligentné a pripojiteľné produkty spĺňajú základné bezpečnostné štandardy:

  • Žiadne predvolené heslá, ktoré sú ľahko uhádnuteľné alebo opakovane používané,
  • Jasný kontaktný bod pre hlásenie zraniteľností,
  • Transparentnosť ohľadom podpory bezpečnostných aktualizácií,
  • Riešenie a zverejňovanie zraniteľností včasne.
Ako nahlásiť zraniteľnosť
  • Kontaktujte nás na [email protected]
  • Uveďte:
    • Podrobný popis predpokladanej zraniteľnosti,
    • Postihnutý produkt(y), verziu(e),
    • Kroky na reprodukciu problému, ak sú známe,
    • Akékoľvek podporné materiály, ako sú snímky obrazovky alebo protokoly.
Žiadame všetky osoby, ktoré nahlasujú zraniteľnosti, aby dodržiavali tieto pokyny:
  • Nezverejňujte zraniteľnosť verejne ani tretím stranám, pokiaľ nebudeme mať možnosť ju overiť a vyriešiť.
  • Nezneužívajte, neupravujte ani neničte žiadne údaje, ktoré nie sú vaše.
  • Rešpektujte súkromie a dodržiavajte zákony o ochrane údajov.
Zaviazali sme sa:
  • Potvrdiť vašu správu do 7 pracovných dní;
  • Poskytovať pravidelné aktualizácie ohľadom hodnotenia a časového rámca riešenia;
  • Informovať o výsledku hodnotenia;
  • V prípade potreby informovať, keď bude problém vyriešený.