Môj košík
Váš košík je prázdny. Začnite nakupovať a naplňte ho svojimi obľúbenými položkami!
emptycart
3 ročná záruka 14 dní na vrátenie tovaru

FAQ

  • Objednávka
  • Platba a cena za zásielku
  • Odoslanie a doručenie zásielky
  • Vrátenie zásielky

AKO VÁS MÔŽEM V PRÍPADE OTÁZOK KONTAKTOVAŤ?

Náš zákaznícky servis vám rád odpovie na všetky otázky. Kontaktuje nás na tel. č. 02/2129 42 00 vždy od pondelka do piatku v čase od 8:00 do 18:00 hod., alebo nám napíšte na: [email protected].

SOM FIRMA (IČO), AKO SI OBJEDNÁM TOVAR?

Ak si chcete objednať tovar na firmu (subjekt s IČO), zadajte, prosím, svoju objednávku e-mailom na: [email protected], alebo nás kontaktujte telefonicky na čísle 02/2129 42 00.

UPOZORNENIE: Pokiaľ objednávku zrealizujete cez e-shop, nebudú na vašej faktúre správne firemné údaje a takto vystavené faktúry nie je možné dodatočne opraviť!

ČO VŠETKO POTREBUJEM K VYTVORENIU OBJEDNÁVKY?

Vytvorenie objednávky v našom internetovom obchode vyžaduje prístup k platnej e-mailovej adrese. E-mailová adresa, ktorú pri svojej registrácii zadáte, vám poskytne informácie o potvrdení objednávky a sledovaní zásielky, ako aj faktúru vašej objednávky. Nakupovať v našom e-shope môžete však aj bez registrácie.

AKO VYTVORÍM OBJEDNÁVKU?

  • Vyhľadajte svoj želaný produkt
  • Kliknutím na tlačidlo "Vložiť do košíka" pridáte tovar do nákupného košíka
  • V ďalšom kroku kliknite na tlačidlo "K pokladni"
  • Vyberte spôsob platby a potvrďte ho tlačidlom "Ďalej"
  • V poslednom kroku skontrolujte zadané informácie a kliknite na tlačidlo „Potvrdiť objednávku“. Práve ste dokončili svoju objednávku, ku ktorej dostanete potvrdenie aj e-mailom.
  • MÔŽEM ZRUŠIŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?

    Ak ešte nedošlo k odoslaniu zásielky, môžete svoju objednávku stále zrušiť. Stačí nás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.

    NA ČO SI MÁM DAŤ POZOR PRI OBJEDNÁVKE?

    Venujte, prosím, pozornosť správnemu zadaniu fakturačnej a dodacej adresy. Pri zadávaní e-mailovej adresy skontrolujte aj chyby pri písaní. V opačnom prípade vám dôležité informácie k vašej objednávke nemôžu byť doručené. Pre odosielanie zásielok potrebujeme vaše telefónne číslo, aby sme vás v prípade potreby mohli rýchlejšie kontaktovať. Doručenie zásielky nasleduje až po prijatí platby alebo potvrdení o platbe poskytovateľom tretej strany (platba vopred prevodom, PayPal). Pri platbe na dobierku vám vzniknú dodatočné náklady, ktoré budú zaúčtované v nákupnom procese.

    BOLA MOJA OBJEDNÁVKA VYEXPEDOVANÁ?

    Po odoslaní zásielky dostanete potvrdzujúci e-mail s odkazom na sledovanie. Stav doručenia môžete tiež sledovať vo svojom užívateľskom konte pod sekciou "Moje objednávky".

    AKO SI ZALOŽÍM UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET?

    Presuňte kurzor myši na položku "Prihlásenie" v pravom hornom rohu webovej stránky a kliknite na "Bezplatná registrácia".

    AKO SA PRIHLÁSIM DO SVOJHO ÚČTU?

    Presuňte kurzor myši na položku „Prihlásenie“ v pravom hornom rohu webovej stránky a kliknite na „Ste už naším zákazníkom? Prihlásiť sa teraz".

    SPRAVOVANIE UŽÍVATEĽSKÉHO KONTA

    Vo svojom užívateľskom účte môžete vykonať nasledujúce zmeny:

    • Moje informácie: zmena adresy, zmena hesla
    • Moje objednávky: zobrazenie a spravovanie aktuálnych a dokončených objednávok
    • Kontakt: vrátiť tovar, stav doručenia, pomoc, e-mail, telefón, obchodný kontakt
    • Odhlásiť sa

    PLATBA KARTOU

    Pri platbe debetnou alebo kreditnou kartou uveďte počas procesu platby informácie o karte vrátane 16-miestneho čísla karty, platnosti a trojmiestnej kontrolnej číslici..

    PAYPAL

    Plaťte rýchlo, bezpečne a jednoducho prostredníctvom služby PayPal. Prihláste sa do svojho účtu PayPal alebo sa prihláste ako hosť. Viac informácií o službe PayPal nájdete na tomto odkaze.

    PLATBA VOPRED PREVODOM NA ÚČET

    Pri platbe vopred prevodom na účet okamžite dostanete e-mailom potvrdenie o svojej objednávke. Naše bankové údaje a účel použitia sú uvedené v potvrdení.

    Detaily banky Chal-Tec GmbH

    Vlastník účtu:
    Chal-Tec GmbH
    Banka:
    UniCredit Bank
    Číslo účtu:
    1188303007
    Kód banky:
    1111

    IBAN:
    SK90 1111 0000 0011 8830 3007
    BIC:
    UNCRSKBX

    DOBIERKA

    Za objednaný tovar zaplatíte až pri prevzatí od kuriéra. Upozorňujeme, že pri platbe na dobierku je účtovaný spracovateľský poplatok vo výške 2 €. Doprava na dobierku spolu s týmto poplatkom stojí 6,90 €, ak sa jedná o nadrozmernú zásielku, tak poplatok za prepravu vrátane dobierky je 16,89 €.

    JE PLATBA KARTOU U VÁS SKUTOČNE BEZPEČNÁ?

    Podrobnosti o vašej kreditnej karte sú prenesené cez SSL na jeden z našich zašifrovaných bezpečnostných serverov. Tento vysoký bezpečnostný štandard chráni vaše dáta pred zneužitím.

    ČO VŠETKO JE ZAHRNUTÉ V CELKOVEJ SUME OBJEDNÁVKY?

    DPH 20 %, náklady na dopravu a katalógová cena produktu.

    AKO UPLATNÍM SVOJ KUPÓN?

    Uplatniť zľavový kupón je možné priamo v nákupnom košíku, ako aj vo všetkých nasledujúcich krokoch vedúcich k potvrdeniu objednávky.

    • Kupóny platia len pre hodnotu tovaru bez nákladov na prepravu
    • Poukážky môžu zahŕňať obmedzenia, akými sú minimálne hodnoty objednávky, platnosť pre konkrétne skupiny produktov alebo pevne stanovené dátumy

    AKO RÝCHLO ODOSIELATE ZÁSIELKU?

    Zasielanie objednávky sa zvyčajne uskutoční nasledujúci pracovný deň po potvrdení prijatia platby alebo potvrdení o platby treťou stranou (PayPal). Berte, prosím, na vedomie, že pri platbe prevodom vopred na účet je potrebné počítať s dobou trvania prevodu.

    KEDY MÔŽEM OČAKÁVAŤ DORUČENIE MOJEJ ZÁSIELKY?

    Vašu objednávku odosielame z nášho skladu do jedného pracovného dňa. Zvyčajne trvá doručenie zásielky max. 3 - 4 pracovné dni. Tovar doručujeme kuriérskou službou UPS, pričom každá zásielka je vždy poistená.

    MOJA ZÁSIELKA EŠTE NEPRIŠLA, ČO MÔŽEM ROBIŤ?

    Skontrolujte stav svojej zásielky alebo kontaktujte náš zákaznícky servis, prípadne poskytovateľa prepravnej služby.

    AKO MÔŽEM VRÁTIŤ TOVAR A ODSTÚPIŤ OD ZMLUVY?

    Vrátenie tovaru či zadanie reklamácie nebolo nikdy jednoduchšie. Stačí vyplniť všetky potrebné informácie v 4 jednoduchých krokoch: https://returns.track-elstar.eu/. Po dokončení posledného kroku vám príde potvrdzujúci e-mail.

    AKO FUNGUJE REKLAMÁCIA?

    • Zásielku treba zabaliť do obalu (odporúčame originálne balenie)
    • Odniesť na najbližšiu poštu alebo zavolať kuriérovi, prípadne ju priniesť osobne
    • Odovzdať balík na pošte alebo u kuriéra (odporúčame zásielku poistiť)
    • Zásielku u nás po doručení prekontrolujeme
    • Poštovné pre zaslanie nového alebo opraveného výrobku späť k vám hradíme, samozrejme, my

    POSLAL SOM VÁM SPÄŤ TOVAR, KEDY DOSTANEM SPÄŤ PENIAZE?

    Tovar nám môžete zaslať späť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia. Keď nám pošlete tovar späť, tak najskôr treba počkať, kým nám bude doručený. Po doručení prekontrolujeme, či je tovar kompletný, neporušený, funkčný a podľa možnosti v originálnom balení. Ak je všetko v poriadku, ihneď vám vrátime peniaze na váš účet.

    POŠKODENIE PRI PREPRAVE

    Vždy posielame úplne nový a originálne zabalený tovar. Prekontrolujte, prosím, doručenú zásielku v prítomnosti kariéra. Ak so zásielkou niečo nie je v poriadku, žiadajte od kuriéra, aby s vami spísal reklamačný protokol. Len s týmto protokolom môžeme potom od prepravnej spoločnosti žiadať pre vás náhradu vzniknutej škody. Ak by bola zásielka už ťažko poškodená, odmietnite, prosím, prijatie zásielky a zavolajte nám na našu zákaznícku linku.


    Ak ste na tovare našli skryté poškodenie, postupujte, prosím, nasledovne:

    • Zdokumentujte poškodenie. Je to potrebné na to, aby sme vám mohli pomôcť uplatniť škodu. Ak máte digitálny fotoaparát, prípadne mobilný telefón s fotoaparátom, odfoťte poškodenie a zašlite nám ho na: [email protected]
    • Obratom sa, prosím, spojte s naším zákazníckym servisom, keďže musíme počas dvoch dní uplatniť škodu u doručovateľskej spoločnosti. Je preto veľmi dôležité, že všetky informácie a aj so zdokumentovanou škodou od vás dostaneme čo najrýchlejšie po doručení zásielky.