
Informácie o dodaní

Čo robíme k zamedzeniu šírenia pandémie?
Ako chránime našich zamestnancov v distribučnom centre?

Ako si môžeme čas karantény spríjemniť?
Efektívny home office
Mnohí z nás pracujú teraz z domu. Často to znamená vyliezť z postele v pyžame priamo pred počítač. Naše tipy? Vyzlečte tepláky, vytvorte si oddelený pracovný priestor a pevne si naplánujte pauzy (napr. aj virtuálne s kolegami/priateľmi) - to sú tie najlepšie tipy, aby ste z domu pracovali efektívne!

Najčastejšie otázky k doprave a poštovnému
Jednoznačne áno. Riziko infekcie pri zaslaní balíka je veľmi malé, pretože aj naši prepravní partneri kladú obrovský dôraz na bezpečnosť svojich zamestnancov. Vždy Vás budeme informovať v prípade eventuálnych zmien v preprave alebo doručení.
Odosielanie objednaných produktov sa nemení. Ale úprimne, môže sa stať, že pri dodávke Vášho produktu príde k omeškaniu, alebo ku krátkodobej zmene dodacích podmienok aj u už objednaných tovarov (ak sa zmenia podmienky vo vašej krajine). Na to žiaľ nemáme vplyv. Ak sa to stane, vždy vás budeme informovať o aktuálnom stave dodávky. Môže sa tiež stať, že budeme musieť dočasne zmeniť doručovaciu službu – všetko preto, aby sme váš tovar doručili. Ak by sa to stalo, určite vás budeme informovať mailom alebo telefonicky. Snažíme sa však, aby sme väčšinu našich objednávok stále doručili ako obvykle.
Mnohí poskytovatelia prepravných služieb už prispôsobili spôsob doručenia aktuálnej situácií. Doručovateľ bezplatne doručí Váš balík - položí ho pred dvere, zazvoní a odstúpi pár krokov dozadu, aby ste si mohli balík prevziať. Ak vás nezastihneme, pokúsime sa Vám doručiť balík ešte raz. Bohužiaľ, keďže nemôžeme doručenie potvrdiť podpisom, aktuálne ho nemôžeme odovzdať vašim známym alebo susedom - iba vám osobne (za doručenie a jeho potvrdenie zodpovedá vodič). Ak by sme nikoho nezastihli, nemôžeme balík doručiť ani na odberné miesto, ale pošleme ho priamo naspäť k nám. Tieto opatrenia sme museli prijať, aby sme zabezpečili ochranu doručovateľa a všetkých prijímateľov. Prosíme Vás o pochopenie.
Špeditér položí tovar pred vstup a ustúpi pár krokov, aby umožnil bezkontaktné dodanie. Počas celej doby kontaktu so zákazníkom si špeditér udržuje odstup od Vás minimálne 1,5 metra. Aby sa zabránilo možnému prenosu cez pero, nepodpisuje prijatie tovaru každý zákazník sám, ale podpisuje to špeditér. Vy (prijímateľ) sa budete musieť preukázať pri doručení dokladmi totožnosti (cestovný pas, občiansky preukaz, modrý pas pre utečencov alebo osoby bez štátnej príslušnosti, elektronické povolenie na pobyt, vodičský preukaz; tieto musia byť v jazyku, ktorému špeditér rozumie). Bude vykonané porovnanie s fotografiou a menom. Vodič zaznamená skenerom Váš dátum narodenia. Tento proces nahrádza podpis zákazníka.
V momentálnej situácii Vám túto službu v rámci bežného zasielania balíkov nemôžeme ponúknuť. Spätné zásielky bežným spôsobom v rámci lehoty na odvolanie nie sú samozrejme žiadny problém!
Ak by ste chceli Váš produkt podľa obchodných podmienok vymeniť alebo vrátiť, musíte ho pripraviť na prevzatie a voľne postaviť pred dvere. Len takto ho môže špeditér vyzdvihnúť a vziať zo sebou.
Ak by ste sa nachádzali v povinnej karanténe alebo je Váš región obzvlášť zasiahnutý corona vírusom a pošta je zatvorená, bezprostredne sa obráťte na našu zákaznícku podporu ešte počas 14-dňovej lehoty, aby sme našli spoločné riešenie.