Môj košík
Váš košík je prázdny. Začnite nakupovať a naplňte ho svojimi obľúbenými položkami!
emptycart
3 ročná záruka 14 dní na vrátenie tovaru
Spoločne proti corona vírusu | Electronic-star

Spoločne proti corona vírusu

Tipy a informácie ku corona vírusu

Corona vírus drží svet v šachu. To najdôležitejšie, čo môžeme teraz urobiť, je zachovať pokoj, pomáhať ostatným kde môžeme, dôkladne si umývať ruky a (ak je to možné) ostať doma. Všetkým tým, ktorí to nemôžu urobiť, pretože vďaka nim drží naša spoločnosť pohromade, by sme chceli povedať len jedno: Ďakujeme! Ste úžasní a skláňame sa pred vaším nasadením!

Na tejto stránke nájdete okrem informácií o objednávke a poštovnom vašich obľúbených produktov, aj tipy ako môžete sami pomáhať ostatným a ako si tento čas môžete trošku spríjemniť.

Informácie o dodaní


Najprv najdôležitejšia informácia: Vaše objednávky doručujeme aj v tejto situácií! Denne sme v kontakte s našimi poskytovateľmi prepravných služieb, aby sme odstránili alebo sa vyhli možným komplikáciám pri dodávke, a aby sa k Vám Vaša objednávka dostala bez problémov.

Momentálne môže ale dôjsť ku určitým krátkodobým zmenám (zmeny v zákonoch, pravidlá na ochranu zamestnancov našich prepravných partnerov), na ktoré nemáme vždy priamy vplyv. Ak by došlo k omeškaniu pri dodaní Vášho tovaru, prosíme buďte ohľaduplní - my Vás budeme za každých okolností informovať.

Čo robíme k zamedzeniu šírenia pandémie?


Sme medzinárodne pôsobiaca spoločnosť s viac ako 700 zamestnancami po celom svete. Bezpečnosť každého jedného je pre nás absolútnou prioritou. Preto sme ako jedna z prvých firiem zaviedli prácu z domu, všade kde to bolo možné. Takto chceme na jednej strane čo najlepšie ochrániť zamestnancov pred kontaktom s verejnosťou a na strane druhej tým chrániť aj všetkých ostatných ľudí (najmä z rizikových skupín).

Ako chránime našich zamestnancov v distribučnom centre?


Samozrejme máme aj zamestnancov, ktorí nemôžu pracovať z domu. Aby sme chránili všetkých zamestnancov v našom distribučnom centre a zaručili Vám bezpečnú prepravu tovaru, výrazne sme posilnili bezpečnostné opatrenia. Naši zamestnanci pracujú v niekoľkých zmenách, takže neprichádzajú medzi sebou do kontaktu. Bezpečnostná služba pri vchode tiež zabezpečuje, že sa prichádzajúci kolegovia a kolegyne dôkladne a dostatočne dezinfikujú.

Ako si môžeme čas karantény spríjemniť?


Urobiť správnu vec nebolo nikdy jednoduchšie: ostaňte doma, umývajte si dôkladne ruky a vyhýbajte sa, ako sa len dá, sociálnym kontaktom. Ostať doma nie je pre mnohých ľahké. Skôr či neskôr sa začnete nudiť. Máme pre Vás pár tipov, ako predísť ponorkovej chorobe:

Objavte nové hobby

Pustite sa do údržby alebo oživenia záhrady, naučte sa hrať na hudobný nástroj, alebo jednoducho prečítajte dobrú knihu, ktorá leží na Vašom nočnom stolíku už niekoľko mesiacov: teraz máte čas sa tomu venovať!

Pozrieť produkty

Ostať fit

Ak trávite doma viac času ako zvyčajne: využite ho a buďte športovo aktívny! Aj doma sa môžete dostať do najlepšej formy. Bežci sa môžu unaviť na bežeckom páse, cyklisti zase na trenažéri. Nemusíte stratiť formu!

Pozrieť produkty

Efektívny home office

Mnohí z nás pracujú teraz z domu. Často to znamená vyliezť z postele v pyžame priamo pred počítač. Naše tipy? Vyzlečte tepláky, vytvorte si oddelený pracovný priestor a pevne si naplánujte pauzy (napr. aj virtuálne s kolegami/priateľmi) - to sú tie najlepšie tipy, aby ste z domu pracovali efektívne!

Pozrieť produkty

Nezabudnite občas vybehnúť do prírody!

Napriek tomu, že sa musíme držať ďalej od iných ľudí, príroda je pre nás stále otvorená. Vydajte sa na túru, spravte si pekný víkend v prírode. Alebo len obyčajnú opekačku či grilovačku s najbližšou rodinou na vašom obľúbenom mieste!

Pozrieť produkty

Pomôcť ostatným

Corona vírus sa dostáva do cesty mnohým formám ľudského kontaktu, to je pravda. Ale to neznamená, že musíme zostať jeden od druhého oddelení. Ste mladí a fit? Ponúknite susedom a známym v okolí, že za nich vybavíte nákupy, alebo pôjdete vyzdvihnúť zásielku.

Pozrieť produkty

Najčastejšie otázky k doprave a poštovnému


Je stále bezpečné objednávať produkty online?

Jednoznačne áno. Riziko infekcie pri zaslaní balíka je veľmi malé, pretože aj naši prepravní partneri kladú obrovský dôraz na bezpečnosť svojich zamestnancov. Vždy Vás budeme informovať v prípade eventuálnych zmien v preprave alebo doručení.

Pošlete mi tovar tak, ako bolo uvedené v objednávke?

Odosielanie objednaných produktov sa nemení. Ale úprimne, môže sa stať, že pri dodávke Vášho produktu príde k omeškaniu, alebo ku krátkodobej zmene dodacích podmienok aj u už objednaných tovarov (ak sa zmenia podmienky vo vašej krajine). Na to žiaľ nemáme vplyv. Ak sa to stane, vždy vás budeme informovať o aktuálnom stave dodávky. Môže sa tiež stať, že budeme musieť dočasne zmeniť doručovaciu službu – všetko preto, aby sme váš tovar doručili. Ak by sa to stalo, určite vás budeme informovať mailom alebo telefonicky. Snažíme sa však, aby sme väčšinu našich objednávok stále doručili ako obvykle.

Doručíte mi tovar ako bolo dohodnuté?

Mnohí poskytovatelia prepravných služieb už prispôsobili spôsob doručenia aktuálnej situácií. Doručovateľ bezplatne doručí Váš balík - položí ho pred dvere, zazvoní a odstúpi pár krokov dozadu, aby ste si mohli balík prevziať. Ak vás nezastihneme, pokúsime sa Vám doručiť balík ešte raz. Bohužiaľ, keďže nemôžeme doručenie potvrdiť podpisom, aktuálne ho nemôžeme odovzdať vašim známym alebo susedom - iba vám osobne (za doručenie a jeho potvrdenie zodpovedá vodič). Ak by sme nikoho nezastihli, nemôžeme balík doručiť ani na odberné miesto, ale pošleme ho priamo naspäť k nám. Tieto opatrenia sme museli prijať, aby sme zabezpečili ochranu doručovateľa a všetkých prijímateľov. Prosíme Vás o pochopenie.

Platia nejaké zvláštne predpisy pre špedičné dodávky?

Špeditér položí tovar pred vstup a ustúpi pár krokov, aby umožnil bezkontaktné dodanie. Počas celej doby kontaktu so zákazníkom si špeditér udržuje odstup od Vás minimálne 1,5 metra. Aby sa zabránilo možnému prenosu cez pero, nepodpisuje prijatie tovaru každý zákazník sám, ale podpisuje to špeditér. Vy (prijímateľ) sa budete musieť preukázať pri doručení dokladmi totožnosti (cestovný pas, občiansky preukaz, modrý pas pre utečencov alebo osoby bez štátnej príslušnosti, elektronické povolenie na pobyt, vodičský preukaz; tieto musia byť v jazyku, ktorému špeditér rozumie). Bude vykonané porovnanie s fotografiou a menom. Vodič zaznamená skenerom Váš dátum narodenia. Tento proces nahrádza podpis zákazníka.

Môžem moju spätnú zásielku nechať vyzdvihnúť, aby som nemusel ísť na poštu?

V momentálnej situácii Vám túto službu v rámci bežného zasielania balíkov nemôžeme ponúknuť. Spätné zásielky bežným spôsobom v rámci lehoty na odvolanie nie sú samozrejme žiadny problém!

Môžem stále doručený tovar vymeniť alebo vrátiť?

Ak by ste chceli Váš produkt podľa obchodných podmienok vymeniť alebo vrátiť, musíte ho pripraviť na prevzatie a voľne postaviť pred dvere. Len takto ho môže špeditér vyzdvihnúť a vziať zo sebou.

Ak nemôžem produkt poslať späť, predĺžite mi lehotu na vrátenie tovaru?

Ak by ste sa nachádzali v povinnej karanténe alebo je Váš región obzvlášť zasiahnutý corona vírusom a pošta je zatvorená, bezprostredne sa obráťte na našu zákaznícku podporu ešte počas 14-dňovej lehoty, aby sme našli spoločné riešenie.

Stále sme tu pre Vás. O prípadnom meškaní zásielky vás budeme informovať. Ak máte ďalšie otázky môžete sa obrátiť aj na náš zákaznícky servis. Vezmite prosím na vedomie, že kolegovia a kolegyne pracujú z domu a kvalita hovorov, rovnako ako rýchlosť vyriešenia môže byť iná ako obvykle. Srdečne Vám ďakujeme za pochopenie!

Nahor